Vajad abi?

Pilvetöölaud on kuutasupõhine lahendus kõigile olulistele ärikliendi meeskonnatöö vajadustele, pakkudes mugavat kasutaja-kogemust üle kõigi levinud seadmete.

Pilvetöölaud

Grid pilvetöölaud – usaldusväärne, funktsionaalne, turvaline ja soodne

cloud
Pilvetöölaud on kuutasupõhine lahendus kõigile olulistele ärikliendi meeskonnatöö vajadustele, pakkudes mugavat kasutaja-kogemust üle kõigi levinud seadmete.

  • Lihtne kasutada;
  • Kõik e-mailid, kontaktid ja ülesanded ühes kohas;
  • Üks koht dokumentide hoidmiseks ja jagamiseks;
  • Ühine teksti- ja tabeltöötlus;
  • Personaalne tugi kohalikult tegijalt;
  • Turvaline, kaasaegne ja tulevikukindel!

Kõike seda on võimalik kogeda investeeringuteta kallitesse serveritesse ja tarkvaralitsentsidesse ning koormamata oma IT-spetsialiste rutiinsete tegevustega.

Pilvetöölaud on efektiivne äri e-posti, kalendri, kontaktide, aadressiraamatu, tööülesannete ja failide jagamise ning teksti ja tabeltöötluse lahendus üle PC, MACi, nutitelefoni või veebibrauseri, pakkudes maailmaklassi turvalisust ja funktsionaalsust. Pilveteenus baseerub ühel maailma populaarsemail meeskonna töö tarkvaral OpenXchange, mida kasutab ca 350 miljonit kasutajat üle Euroopa. Pilvetöölaud aitab kokku hoida aega ning teha koostöö efektiivsemaks.

Grid pilvetöölaua teenus on kaasaegne lahendus e-posti ja meeskonnatöö vajadustele mobiilses maailmas nii väikestele kui ka suurtele ettevõtetele, kes hindavad turvalisust, lihtsust, kasutusmugavust, funktsionaalsust ning äriklassi teenindust eesti, vene ja inglise keeles.

Pilvetöölaua funktsionaalsus

Portaal – Sinu personaalne töölaud

  • Kasutaja poolt muudetav ja vidinate põhine
  • Integreeritud sotsiaalmeedia: Facebook, Twitter, LinkedIn, Wing, Tumblr, jne.
  • Seadistatav ja laiendatav: enda funktsionaalsus ja reklaam
  • RSSi, kalendri, ülesannete, dokumentide ja mitme e-posti konto vaatamise võimalus

E-post – Selge ja intuitiivne kommunikatsioon

  • Ärikliendi vajadusi rahuldav e-posti lahendus
  • Delegeerimine, jagatud kontod
  • Integratsioon kõikide moodulitega (kohtumiste genereerimine, salvestamine, jne
  • Halo vaade: piilu dokumente, uudiseid, kontakte enne avamist koos andmekaebe infoga

Kalender – planeeri oma ettevõtte ja eraelu ajakava

  • Personaalsed, jagatud ja avalikud kalendrid
  • Ressursside haldamine – konverentsi ruumid, autod jms
  • Vaba/hõivatud vaade muudab koosolekute ja grupi ajakava haldamise lihtsaks
  • Külaliste osalemise haldamine, erinevad vaated ja meeldetuletused

Kontaktid – tsentraliseeritud kontaktide haldamine

  • Jagatud ja avalikud kontaktiraamatud täieliku õiguste kontrolliga
  • Automaatne kontakti kogumine
  • Teiste seadmetega sünkroniseerimine: algne kontaktilist (nt. mobiiltelefon)
  • Jagatud ja privaatsete e-posti listide loomine / kohtumiste loomine otse kontaktide juurest

Ülesanded – Tööülesannete ja tööaja haldamine

  • Tööülesannete planeerimine ja loomine
  • Mitme kasutajaga seotud ülesannete loomine
  • Tööülesannete edenemise ülevaade
  • Sisseehitatud häired, teavitused ja prioriteedid

Ketas – Pilvepõhine hoiustamise lahendus

  • Dokumentide ja kaustade jagamine
  • Mac OS, Windows, Android ja iOS klientide sünkroniseerimine
  • Koostööl põhinev reaalajas muutmine ja dokumendihaldus

Tekst – Loo, jaga ja tööta samaaegselt koos teistega

  • Veebipõhine tekstitöötlus
  • Vähenda keerukust ja lisa produktiivsust
  • Tööta samaaegselt koos teistega igal ajal, igal pool, kõikidel seadmetel
  • MS Office ja OpenOffice’iga ühilduv

Tabeltöötlus – kõik tabelid kontrolli alla!

  • MS Exceli (2007 või hilisem) kadudeta korduv muutmine
  • Exceli dokumentidest lahtri stiilide ja vorminduse importimine
  • Suure hulga (üle 300) valemite toetamine
  • Eksklusiivsete muutmisõigustega ühiskasutatav tabel

Teenuse parameetrid

  • E-post, failid ja andmed säilitatakse keskserverites, millele on ligipääs kõikjalt üle maailma
  • Andmetest tehakse igapäevaselt varukoopiaid serveritest välja teise asukohta
  • Teenuse käideldavus on aastas keskmiselt üle 99,9%
  • Ligipääs teiste firmade andmetele on õigustega piiratud
  • Serverid on pideva järelevalve ning hoolduse all
  • Antiviirus ning rämpspostitõrje on lahutamatu teenuse komponent
  • Eestikeelne klienditeenindus, tugi ning abi teenuse käivitamisel
  • Piisavalt andmemahtu oma suhtluse ja failide salvestamiseks
  • Koolitusvõimalus

Võrreldes sarnaste teenustega pakub Grid pilvetöölaud rohkem funktsionaalsust ja paremat teenust soodsamalt, luues aega ja liikumisvabadust.

Teenuse hinnad

Konto iseloomustus ja andmemaht Ühe kasutaja kuutasu
Kasutajakonto Saab kasutada kõiki teenuse funktsioone ja võimaldab mobiilsete seadmetega sünkroniseerida. Andmemaht ühe konto kohta 25 GB. 4,95€

Tellitavad lisateenused

  • Projektijuhtimine Gridi poolt (tehniliste kokkulepete korraldamine, kontode suunamise korraldamine)
  • Isiklike vanade e-kirjade uude süsteemi ületõstmine
  • Outlooki installeerimine ja seadistamine
  • Kasutaja koolitus

Tarneaeg

  • Pilvetöölaua teenuse orienteeruv tarneaeg on 2 tööpäeva
  • Lisateenuste tellimise korral sõltuvalt töömahust orienteeruvalt 5 tööpäeva jooksul

Maksetingimused

  • Teenuse eest tasumine toimub igakuuliste maksetena
  • Igakuuliste maksete aluseks on kasutusel olnud kasutajakontode hulk
  • Klient tasub Gridi poolt maksustatava perioodi alguses esitatud arve alusel sama kuu 15. (viieteistkümnendaks) kuupäevaks, kui arvel ei ole näidatud hilisemat maksetähtaega

Võta ühendust